
eDia
A Szegedi Tudományegyetem Oktatáselméleti Kutatócsoportja dolgozta ki még 2012-ben az eDia (Elektronikus Diagnosztikus) mérési rendszert, amely lehetőséget biztosít a tanulók és az iskolák számára, hogy kipróbálják és gyakorolják a számítógépalapú tesztelést. Iskolánk 2019 óta végez teljes körű eDia méréseket tanulóink körében.
Az eDia segítségével évente kétszer, tanév elején és végén, 3 fő műveltségi területen (matematika, természettudomány, olvasás) értékeljük a tanulók fejlődését, s így képesek vagyunk időben észrevenni az esetleges lemaradásokat, feltárja a tanulási problémákat.
Az eDia rendszerben történő tesztelések során a gyerekek egyedi mérési azonosítójukkal vesznek részt, ezáltal biztosítva az anonimitást.
Az adatfelvételek eredményéről azonnali visszajelzést kapunk, melyeket a szülőkkel is megismertetünk. Az eredmények birtokában határozzuk meg a fejlesztési irányokat osztály, csoport és egyéni szinten.